16/3/14

BARNA 1958

A Barcelona, la postguerra ja quedava lluny, però a casa no lligavem els gossos amb llonganisses.
El meu germà Josep Mª, el meu referent en tantes coses, feia la"mili" a Saragossa en el cos d' aviaciò i enviaba a casa aquests dibuixos.
El meu germà, referent en tantes coses, deixarìa aviat el mon del dibuix de modes per la publicitat, seguìa fent de "pallasso" ocasional i sería sempre un home de teatre "amateur", amés d' un gran dibuixant.
Jo, al 58, dins del mon gris de la ciutat (i més el meu barri de Sant Perre) podía dir "GRACIES EDICIONS FHER" sobretot per dues colleccions magnífiques: "De la selva misteriosa a los abismos del mar" y "Automóviles". 
El mèu germà va fer que jo fos dibuixant, i aquests albums, que fos "dibuixant de cromos".Uns pocs anys més tard, Miquel Conde va ajudarme a ser-ho.
Copiats dels cromos de "AUTOMOVILES"  vaig dibuixar als 11 anys aquest cotxes, que mai hauría pogut veure pels meus carrers.



Sincerament, la perspectiva, mai va ser un problema.

No hay comentarios:

Publicar un comentario